Saturday, March 8, 2008

Mengundi

salam semua.....setelah sekian lama aku xmemblog....skang ni baru je ade mood nk menulis..
buat pertama kalinya aku pegi mengundi....mula2 tu cam malas je nk g...tapi bila ptg skit ade la mood nk g mengundi....
mmg meriah sangat suasana kat kemaman ni...aku mengundi kat sekolah rendah kebangsaan bukit mentok 2.....xramai org pun....xperlu la beratur panjang....semuanya ok je....
yang meriah skit kat smc, tpt ma n papa aku mengundi....mmg ramai yg bersorak2....
aku ingat nk bgtau aku pangkah apa, tapi memandangkan undi tu rahsia, tak jadi la aku nak bgtau...hehe...
yang penting aku dah jalankan tanggungjawab aku sebagai warganegara malaysia....xkisah la mana parti yang menang...yang penting negara ni aman dan maju....pembangunan negara mesti berterusan....

No comments: