Friday, April 4, 2008

Pick Up Wedding Card

Mission aku semalam ialah amik wedding card aku.....setelah sekian lamenye aku tempah....semalam baru la siap.....
Tu pun aku dah siap marah2 ngan org tu....
janji mula2 1hb 4 pastu 3hb 4 plak....
pastu 4hb 4 plak...aku geram la....so diorg pon buat la smpi siap....
semalam kul 8.30 aku g amik.....

Hasilnya memang puas hati....berbaloi dengan fulus ngan dibayar....hee...
Ini poket kad :




ni plak insert dalam kad

dan ni plak sampulnya.....


Lupe plak nk promote tempat aku tempah kad ni....
Kad ni ditempah di Kanda Dinda Wedding Card kat Puchong

Dalam ke'exited'an tengok kad yang banyak2 tu...aku pon stat la menulis nama2 jemputan aku....
Baru skit je yang ditulis...maklumla tengah exited giler...
Orang pertama yang dapat invitation dari aku ialah malini n family sebab malini nak balik kt harini...
Nnnti dah kumpul semua alamat kawan2...aku akan poskan....Tungguuuuu......

No comments: