Sunday, November 23, 2008

Seminar NSF MOSTI ke-5

Rabu n Kamis aritu aku attend seminar NSF ke5.Seminar tu 2 hari je 19 -20 disember. Aku dapat tahu pun last minit dah...nasib baik la xyah present paper. aku ni cuma memeriahkan sesi presentation je la....

Seminar ni untuk intake 2006 buat presentation tentang research diorg....dengar diorg present ni semuanya hebat2...terasa la yang research aku ni bleh ke nk dipresentkan kepada umum?....huhu....cam biasa sangat je research aku ni.....dah la masa present ni ade panel...panel2 plak yang hebat2...huhu...takutnya nak kene present tahun depan.....

Hari pertama tu daftar je...dapatla seminar beg, cenderahati, kad jemputan dinner, notebook n pamplet tentang biasiswa2 yang MOSTI providekan.....then ade perasmian n terus ngan sesi presentation...memboringkan la sebab dengar je.....yang kenalnya 2/3 org je....sesi petang yang sepatutnya abis kul 5.30, aku dah blah awal2 kul 3 ptg...heheh...jahatnya la.....hari ke 2 plak kul 10 dah balik dah......nasib baik xkantoi...aku dah pasang strategi parking kete dekat ngan dewan.......

Malamnya plak ade dinner...mula2 cam malas je nak g, tapi disebabkan aku lapar..pegi la jugak...makan nasi beriani n kueh muah....yang bestnya masa tengah makan tu....kumpulan caklempong (btol ke aku eja ni?) dari upm yang hiburkan kami. kesian diorg, kami best2 makan...diorg kene main benda tu.....memeng best2 lagu yang diorg bawak...kebanyakannya lagu asli n ade gak diselitkan lagu omputih.....



Ni la barang2 yang ade dalam beg seminar NSF...aku suker gift yang ade gunting klipper n sewaktu ngan nya sbb ade name MOSTI lagi....


Nasi beriani yummy2!!

Ni la kumpulan caklempong yang hiburkan kami semua......

Aku, ina n nini.....



No comments: